Skip to content

Veelgestelde vragen

Uw toegangskaart wordt gescand, dit kan fysiek en digitaal.

De Chefs proberen zoveel mogelijk rekening te houden met dieetwensen. Wanneer een bepaald verzoek niet mogelijk is, wordt u hierover bericht.

Dieetwensen kunt u aangeven op het bestelformulier bij notities.

Wanneer u geen bevestigingsmail en/of toegangskaarten heeft ontvangen is het mogelijk dat uw mail in de spam is terechtgekomen. Is dit niet het geval, dan graag een mail naar Info@SterrenPreuvenement.nl

Gekochte toegangskaarten worden niet teruggenomen.

Wanneer het mogelijk is en er nog plaats is, kunnen de toegangskaarten omgeruild worden. Stuur een mail hieromtrent (met vermelding van bestelnummer) naar info@SterrenPreuvenement.nl

Wanneer u een klacht heeft, kunt u deze mailen naar Info@SterrenPreuvenement.nl.

Wanneer uw vraag er niet tussen staat kunt u, uw vraag mailen naar Info@SterrenPreuvenement.nl. Binnen 48 uur ontvangt u bericht.